Wednesday 29 March 2017

Jawatan Kosong Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad – April 2017

Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad mempelawa pemohon daripada warganegara Malaysia yang berminat dan berkelayakan untuk mengisi jawatan kosong terkini sebagai :

1. KERANI PEJABAT

Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad atau Bank Persatuan adalah koperasi yang ditubuhkan di bawah Akta Koperasi 1993 pada bulan Jun 1950 di Bukit Mertajam, Seberang Perai dengan nama asal “The Provience Wellesley Co-operative Banking Union Limited”. Sepanjang penubuhannya, persatuan keahlian terdiri daripada Bank gabungan 21 kampung koperasi di Seberang Perai sahaja. Seterusnya pada tahun 1971 melakukan Bank Persatuan mula membuka keahliannya kepada orang-orang (individu) dan kini jumlah keahlian individu Bank Persatuan telah berkembang kepada lebih 62005 orang dan keahlian masyarakat 406 unit dengan jumlah syer berbayar lebih RM380 juta.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai jawatan kosong Koperasi Bank Persatuan Malaysia Berhad ini dan memohon secara online, sila klik di sini.
Tarikh tutup permohonan : 10 April 2017
Penempatan : Pulau Pinang

Cara Untuk Memohon Jawatan Melalui JobsMalaysia
Permohonan jawatan kosong ini perlu dibuat melalui laman jobsmalaysia dan ikuti arahan seperti di bawah:

1. Sila ke laman jobsmalaysia.gov.my
2. Sila ke Carian Segera dan pilih Cari Majikan serta masukkan keywordKOPERASI BANK PERSATUAN (dan Search)
3. Sila pilih Majikan : KOPERASI BANK PERSATUAN
KOPERASI BANK PERSATUAN, DAERAH TENGAH, PULAU PINANG. SEKTOR: INSTITUSI PEMBANGUNAN KEWANGAN (DENGAN FUNGSI PENGAMBILAN DEPOSIT)
4. Klik pada iklan jawatan & sila mohon secara online.